Jak postąpić w sytuacji, gdy nie odnajduję wiadomości e-mail dotyczących etapów realizacji zamówienia?
Jak opłacić zamówienie?
● Płatność online ( PayU, BLIK, karta płatnicza ) dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD, kuriera DPD Pickup, paczkomatów InPost, kuriera PickPack, z odbiorem osobistym w salonie,
● Płatność za pobraniem dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD,
● Płatność PayPo – Kup teraz zapłać za 30 dni dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD, paczkomatów InPost, kuriera PickPack
Czy można opłacić zamówienie w późniejszym terminie?
Czy można zapłacić za zamówienie kartą podarunkową?
Czy można opłacić zamówienie bonami Sodexo?
Czy można zmienić metodę płatności?
Czy można anulować zamówienie?
Czy można dokonać wymiany produktu?
Czy istnieje możliwość połączenia wysyłki dwóch (lub więcej) zamówień?
Czy jest możliwość zakupu z wysyłką za granicę Polski?
Czy można odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym - Salonie Vistula?
Jakie są koszty i formy dostawy?
● przesyłka standardowa za pośrednictwem kuriera DPD (płatność przy odbiorze) – 15 zł
● przesyłka standardowa za pośrednictwem kuriera DPD (przedpłata) – 12 zł
● dostawa do paczkomatu (przedpłata) – 12,99 zł
●punkt odbioru DPD Pickup (przedpłata) – 8,49 zł
● przesyłka ekspresowa kurier PickPack (przedpłata) – 12 zł
● punkt odbioru – wybrany Salon Vistula – 0 zł
Dla zamówień o wartości powyżej 499 zł wysyłka jest bezpłatna.
Jaki jest czas dostawy?
Czy można zmienić adres dostawy zamówienia?
Co w przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem??
Jak długo przysyłka oczekuje na odbiór w automacie paczkowym DPD Pickup?
Jak długo przesyłka oczekuje na odbiór w Punkcie DPD Pickup?
Jak można odebrać paczkę z DPD Pickup w przypadku braku otrzymania powiadomienia od przewoźnika DPD z kodem odbioru?
Czy do obsługi automatu paczkowego DPD Pickup wymagana jest aplikacja DPD Mobile?
Jak długo przesyłka oczekuje na odbiór w Paczkomacie InPost?
Co zrobić, gdy przesyłka kurierska DPD jest uszkodzona?
Protokół należy sporządzić w możliwie jak najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz, w czasie nie dłużsyzm niż 1 godzina od dostawy. Do protokołu nalezy dołączyć zdjęcia obrazujące zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.
WAŻNE - sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.
Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem:
https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
Co zrobić, gdy przyesyłka doręczona do punktu Pickup DPD jest uszkodzona?
Co zrobić, gdy przesyłka doręczona do automatu paczkowego DPD Pickup jest uszkodzona?
Co zrobić, gdy przesyłka paczkomatowa InPost jest uszkodzona?
Czy można dokonać zwrotu produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Vistula?
W jaki sposób dokonać zgłoszenia zwrotu?
W jaki sposób odesłać zwracany towar?
● punkt nadania paczkomat InPost,
● punkt nadania: DPD Pickup, sklep Żabka,
● odsyłka na własny koszt.
WAŻNE - Do czasu rozliczenia zwrotu, niezbędne jest zachowanie podpisanego protokołu odbioru paczki przez kuriera, który powinien zostawić u Państwa kurier. W przypadku zaginięcia paczki, do złożenia reklamacji usługi u przewoźnika DPD, niezbędne jest potwierdzenie odbioru paczki z podpisem kuriera.
Czy istnieje możliwość odesłania kilku zwracanych zamówień w tej samej przesyłce?
Czy niezbędne jest wydrukowanie etykiety nadawczej?
Kiedy zostanie wypłacony zwrot środków?
W jaki sposób zostanie wypłacony zwrot środków?
● taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet,
● przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet - prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.
Czy można dokonać zwrotu zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym Vistula?
Czy można dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarnnym Vistula?
W jaki sposób można zgłosić reklamację?
VRG S.A. REKLAMACJE
ul. Kilińskiego 1,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny
Szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem: https://vistula.pl/zwroty-i-reklamacje.
Jak przystąpić do Programu Lojalnościowego Vistula?
● po zalogowaniu do konta w sklepie internetowym należy wybrać zakładkę Program Lojalnościowy, wypełnić i zapisać formularz zgłoszeniowy do programu oraz potwierdzić link aktywacyjny wysłany na adres mailowy konta. Po weryfikacji formularza Uczestnikowi nadawany jest numer wirtualnej Karty Klienta,
● po instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym należy zarejestrować konto a następnie zalogować się i wypełnić swoje dane w formularzu udostępnianym za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Po weryfikacji formularza Uczestnikowi przydzielany jest numer wirtualnej Karty Klienta i generowany jest kod QR wyświetlany w aplikacji mobilnej Vistula.
Karta programu lojalnościowego obowiązuje w marce Vistula oraz Wólczanka i Bytom.
Każdemu Uczestnikowi przypisane jest jedno konto w Programie na podstawie adresu e-mail podanego przez Uczestnika.
W przypadku zarejestrowania się przez uczestnika w skleoie Internetowym Vistula, Bytom lub Wólczanka przy użyciu tego samego e-mail - Uczestnikowi automatycznie zostanie przypisana ta sama Karta Klienta.
Szczegółowe informacje można znaleźć pod poniższym linkiem https://vistula.pl/aplikacja-vistula
Jak zapisać transakcję na karcie Programu Lojalnościowego Vistula?
● w przypadku zakupu w salonach stacjonarnych należy okazać wirtualną Kartę Klienta sprzedawcy w salonie (kod QR w aplikacji mobilnej) przed zakończeniem transakcji (przed rozpoczęciem drukowania paragonu),
● w przypadku zakupu w sklepie internetowym: Uczestnik powinien założyć Kartę Klienta przed składaniem zamówienia. Punkty z tytułu zakupu są zapisywane w systemie Programu po 14 dniach od dnia dokonania transakcji i wygenerowaniu paragonu.
W jaki sposób można wykorzystać zebrane punkty na koncie Programu Lojalnościowego?
Czy można opłacić zamówienie w późniejszym terminie? Nowe