Punkty odbioru Salony Vistula
(wysyłka do 2 dni roboczych)
0 zł
płatność online

Punkty odbioru DPD Pickup, sieć sklepów Żabka
(wysyłka do 2 dni roboczych)
6,99
płatność online

InPost Paczkomaty 24/7
(wysyłka do 2 dni roboczych)
12,99
płatność online

Przesyłka standardowa kurier DPD
(wysyłka do 2 dni roboczych)
12,00
płatność online

Przesyłka standardowa kurier DPD
(wysyłka do 2 dni roboczych)
15,00
płatność przy odbiorze

Przesyłka ekspresowa kurier pickup
(wysyłka do 2 dni roboczych)*
*usługa dostępna na terenie Warszawy (dostawa tego samego dnia kub w wybranym dniu i przedziale godzin). Od poniedziałku do piątku kurier odbiera zamówienia opłacone do godziny 14:00.
19,90
płatność online

Darmowa dostawa do wybranego salonu Vistula przy zakupie powyżej 499 zł.

WAŻNE! Różne formy dostawy uzależnione są od gabarytów, wagi oraz ilości produktów. W zależności od asortymentu forma dostawy pojawia się automatrycznie w koszyku.

Informujemy, że Sklep Internetowy Vistula:
- wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%
- nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%
- akceptuje NIP podatników zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski
- Nie wystawia dokumentów TAX FREE
Odbiory osobiste w salonach są dostępne dla zamówień opłaconych „przedpłatą”.

Zamówienie z odbiorem w salonie może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu.

Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).

Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu dostarczenia go do Salonu. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Odbiory osobiste dostępne są we wszystkich Salonach sieci Vistula z wyłączeniem:
- Warszawa Złote Tarasy
- Warszawa Mokotów
- Warszawa Arkadia
- Warszawa Wileńska
- Wrocław Wroclavia.
Przesyłka kurierska DPD

W przypadku gdy dostarczona przez kuriera przesyłka jest uszkodzona (uszkodzony karton, foliopak, widoczne oklejenie taśmą z logo przewoźnika, etc…) należy sprawdzić zawartość przesyłki pod kątem ilości i jakości produktów, a w przypadku stwierdzenia braków lub innych nieprawidłowości spisać protokół szkody w obecności kuriera. Jeśli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem należy wypełnić protokół elektroniczny dostępny https://protokol.dpd.com.pl/

Protokół należy sporządzić w możliwie jak najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz, w czasie nie dłużsyzm niż 1 godzina od dostawy. Do protokołu nalezy dołączyć zdjęcia obrazujące zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.

WAŻNE - sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem:https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
Przesyłka w punkcie odbioru DPD Pickup

W przypadku, gdy przesyłka doręczona do Punktu Pickup DPD jest uszkodzona Klient może odmówić przyjęcia paczki z powodu uszkodzenia - przesyłka wraca do nadawcy. W przypadku decyzji, że Klient przyjmuje przesyłkę, Klient powinien udokumentować uszkodzenie przesyłki i sporządzić protokół szkody online https://protokol.dpd.com.pl/ w dniu odebrania przesyłki.
Przesyłka w automacie paczkowym DPD Pickup:

W przypadku, gdy przesyłka doręczona do automatu paczkowego DPD Pickup jest uszkodzona, Klient po odebraniu przesyłki powinien udokumentować uszkodzenie przesyłki i sporządzić protokół szkody online https://protokol.dpd.com.pl/w dniu odebrania przesyłki.
Przesyłka w paczkomacie InPost:

W przypadku, gdy przesyłka paczkomatowa InPost jest uszkodzona, należy zgłosić to jeszcze przy paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego, kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera:

DPD
tel. 22 577 55 55,
https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/

InPost:
tel. 722 444 000,
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest e-mail oraz SMS z kodem dostępu do skrytki.
1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup,w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki,po którym możesz zlokalizować paczkę.
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez ciebie punktu, otrzymasz wiadomośće-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Jeśli nie otrzymałeś SMS z kodem odbioru, zamówienie możesz odebraćza okazaniem dowodu osobistego, wówczas należy również podać numer przesyłki.
5. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 3 dni.
W zależności od wyboru metody dostawy umożliwiamy różne metody płatności.
Oferowane opcje płatności mogą ulec zmianie zgodnie z informacjami zawartymi w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Płatność elektroniczna przed odbiorem zamówionego towaru (płatność z góry/płatność online):

Szybkie płatności internetowe
Płatność za pomocą przelewu internetowego realizowanego bezpośrednio przez stronę internetową banku. Po wybraniu swojego banku,należy zalogować się do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność, wszystkie dane do przelewu są automatycznie wypełnione.Płatność realizowana za pośrednictwem serwisu PayU

Karty płatnicze
Transakcje można wykonać dowolną kartą płatniczą Visa oraz Master Card: debetową lub kredytową; zarówno polską, jak i zagraniczną. Płatności kartą zabezpieczone są poprzez autoryzację transakcji 3D-Secure. W celu dokonania płatności przy użyciu karty kredytowej należypodać wymagane informacje o karcie, jej posiadaczu oraz autoryzować transakcję kodem CVV lub CVC
Blik
Transakcja przez system płatności mobilnych, który za pomocą bankowej aplikacji, udostępnia szybkie płatności. Wystarczy przy użyciu telefonu w aplikacji banku wygenerować kod BLIK a następnie wpisać go w odpowiednie pole w trakcie płatności, następnie zaakceptować proces przy użyciu smartfona.
Paypo - Kup teraz, zapłać za 30 dni
Wygodna forma płatności z możliwością późniejszej spłaty. Rozwiązanie to umożliwia dokonanie zakupów i odłożenie płatności nawet o 30 dni od daty zamówienia. W tym czasie masz możliwość dokonania zwrotu produktu, bez dodatkowych kosztów lub rozłożenia płatności na raty. Płatność realizowana za pośrednictwem serwisu PayPo.
Portfel elektroniczny
Prosta płatność za pomocą telefonu. Jeśli wcześniej dodałeś swoją kartę do smartfona, możesz wybrać ten sposób płatności aby zapłacić za pomocą Apple Pay lub Google Pay
Płatność za pobraniem ( ta forma płatności wyklucza InPost Paczkomaty 24/7 oraz DPD Pickup).
Wybierając formę płatności płatność przy odbiorze, za zamówione towary zapłacisz gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Porady:
Upewnij się, że podany w procesie zamówienia adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Twojej paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ przed dostawą zostaniesz powiadomiony SMS-em, zawierającym również numer telefonu lokalnego oddziału DPD.
Po naciśnięciu przycisku ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY , automatycznie zostanie wygenerowany unikalny link, który przekieruje Cię do serwisu PayU w celu dokonania płatności lub do serwisu PayPo w celu rejestracji odroczonej płatności. Link płatności ważny będzie przez 3 godziny od momentu zakupienia towaru.

UWAGA:

Po upływie 3 godzin od złożenia zamówienia transakcja automatycznie zostanie anulowana. Po tym czasie nie ma możliwości przywrócenia zamówienia do realizacji.
- Karty podarunkowe (gift card),
- E-kody z firm min. My Benefit, MultiBenefit, MasterCard, Bonus System, Maxikarty, Sodexo, Club Codes, Shell, Mespex,
- Bony Vistula & Wolczanka,
- Bony Lyoness,
- Bony Sodexo,
- Bonus premiowy.

Nie obsługujemy również płatnośći z wykorzysatniem tradycyjnego przelewu bankowego oraz wpłaty na rachunek np. za pośrednictwem Poczty Polskiej.

UWAGA!
Nigdy nie wyślemy do Ciebie maila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.
Powrót do strony Pomoc