KOSZTY I CZAS REALIZACJI

Wysyłka na terenie Polski

WAŻNE ! Różne formy dostawy uzależnione są od gabarytów, wagi oraz ilości produktów. W zależności od asortymentu forma dostawy pojawia się automatycznie w koszyku.

RODZAJ WYSYŁKI

CZAS REALIZACJI

(dni robocze)

KOSZT WYSYŁKI

Punkt odbioru Salon Vistula
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
0 zł
dpd_logo_big_imagelarge
pickup_service_big_imagelarge
Punkt odbioru DPD Pickup
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
6,99 zł
InPost_logotype_2019_lift_claim_RGB_transparent_for_white_backgrounds
Dostawa do paczkomatu
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.

12zł
dpd_logo_big_imagelarge
Przesyłka kurierska DPD
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
12 zł
dpd_logo_big_imagelarge
Przesyłka kurierska DPD
(płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 48h.
15 zł 
UWAGA! Dla zamówień o wartości od 499 zł wysyłka jest bezpłatna.

Wysyłka do krajów Unii Europejskiej
(z wyjątkiem Cypru i Malty) 

UWAGA! Możliwość składania zamówień z wysyłką za granicę została zawieszona do odwołania. 

RODZAJ WYSYŁKI

CZAS REALIZACJI

(dni robocze)

KOSZT WYSYŁKI

dpd_logo_big_imagelarge
Przesyłka kurierska DPD
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
70 zł
Od 18.12.2020 r. nie realizujemy wysyłek do Wielkiej Brytanii.
Bezpieczne dostawy i odbiory
Dostarczając zamówienia i odbierając zwroty, nasi kierowcy regularnie myją i dezynfekują ręce. Bardzo uważnie monitorujemy ich zdrowie i dobre samopoczucie. Nasza flota samochodów dostawczych jest codziennie dezynfekowana i raz w tygodniu czyszczona dogłębnie, aby zachować najwyższą czystość.

Dostawy od firm współpracujących
Nasz zespół ds. bezpieczeństwa i ochrony monitoruje sytuację i nadal ściśle współpracuje z naszymi partnerami spedycyjnymi i dąży do zapewnienia przestrzegania wszystkich odpowiednich norm zdrowia i higieny.


Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi przesyłek DPD na dpd.com.pl:

Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi przesyłek InPost na inpost.pl:


WAŻNE

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na www.dpd.com.pl/protokol. Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy. Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody. Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).

Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi realizacji przesyłek Inpost podczas kwarantanny na inpost.pl:

Zamówienia z odbiorem w Salonie Vistula są dostępne!
- Odbiory osobiste w salonach są dostępne dla zamówień opłaconych "przedpłatą".
- Zamówienie z odbiorem w salonie może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu.
- Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).
- Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu dostarczenia go do Salonu. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
- Odbiory osobiste dostępne są we wszystkich Salonach sieci Vistula z wyłączeniem:
 Warszawa Złote Tarasy
 Warszawa Mokotów 
 Warszawa Arkadia 
 Warszawa Wileńska
 Wrocław Wroclavia

Informujemy, że Sklep Internetowy Vistula wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%,
Sklep Internetowy nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%. Sklep Internetowy akceptuje NIP podatników zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski.
Sklep Internetowy nie wystawia dokumentów TAX FREE.

Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w sobotę w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciągu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania.
Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego Oddziału InPost i tam czeka na odbiór przez 3 dni robocze.
UWAGA! Odbiór w Paczkomacie nie dotyczy produktów o dużych gabarytach. Z niniejszej formy dostawy wykluczone są kategorie: Garnitury, Marynarki, Płaszcze i Kurtki.

Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego
kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki
na stronie kuriera:

Kurier DPD: tel. 22 577 55 55, śledzenie przesyłki DPD >> 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >>

Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest e-mail oraz SMS z kodem dostępu do skrytki.

1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup,
w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki,
po którym możesz zlokalizować paczkę.
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Ciebie punktu, otrzymasz wiadomość
e-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Jeśli nie otrzymałeś SMS z kodem odbioru, zamówienie możesz odebrać
za okazaniem dowodu osobistego, wówczas należy również podać numer przesyłki.
5. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 7 dni.