Polityka zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym Vistula
Zakup nie spełnia oczekiwań? Możesz zwrócić produkty w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
1. Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienie od umowy sprzedaży).Do 30 dni od otrzymania zamówionego towaru wypełnij formularz zwrotu w e-sklepie lub aplikacji. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki i oryginalne opakowanie producenta.
Niektóre artykuły, ze względu na cechy szczególne muszą spełniać określone warunki, aby można było je zwrócić:
- bielizna oraz maseczki ochronne: są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi;
- perfumy: powinny być zwrócone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, nienaruszona folia.
2. Spakuj i wyślij zwracany towar.
Do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży odeślij zwracany towar. Zwrot zakupionych w naszym sklepie produktów jest bezpłatny na terenie Polski. Warunkiem jest rejestracja zwrotu przez e-sklep i wybranie metody wysyłki oznaczonej jako „Darmowy zwrot”.
3. Zwrot pieniędzy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot należności powinien nastąpić najpóźniej do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca może poczekać ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanych produktów. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie po doręczeniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie zwrotów.
Sposób zwrotu należności:
- taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet;
- przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet.
Prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.
Zasady zwrotu towaru zakupionego w sklepach stacjonarnych (Salony) dostępne są na tej stronie.
1. Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienie od umowy sprzedaży).Do 30 dni od otrzymania zamówionego towaru wypełnij formularz zwrotu w e-sklepie lub aplikacji. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki i oryginalne opakowanie producenta.
Niektóre artykuły, ze względu na cechy szczególne muszą spełniać określone warunki, aby można było je zwrócić:
- bielizna oraz maseczki ochronne: są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi;
- perfumy: powinny być zwrócone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, nienaruszona folia.
2. Spakuj i wyślij zwracany towar.
Do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży odeślij zwracany towar. Zwrot zakupionych w naszym sklepie produktów jest bezpłatny na terenie Polski. Warunkiem jest rejestracja zwrotu przez e-sklep i wybranie metody wysyłki oznaczonej jako „Darmowy zwrot”.
3. Zwrot pieniędzy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot należności powinien nastąpić najpóźniej do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca może poczekać ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanych produktów. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie po doręczeniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie zwrotów.
Sposób zwrotu należności:
- taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet;
- przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet.
Prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.
Zasady zwrotu towaru zakupionego w sklepach stacjonarnych (Salony) dostępne są na tej stronie.
Formularz zwrotu
Utwórz zwrot z poziomu podglądu zamówienia w e-sklepie lub aplikacji:
- Klienci zalogowani z poziomu konta klienta w zakładce „Zamówienia”.
- Klienci nieposiadający konta klienta do podglądu zamówienia można przejść z poziomu otrzymanych wiadomości e-mail („Potwierdzenie złożenia zamówienia”, „Zamówienie zostało przygotowane do wysłania”, „Zamówienie zostało wysłane”).
W przypadku braku wskazanych wiadomości e-mail w głównej skrzynce odbiorczej, prosimy o weryfikację innych folderów (np. Spam, Oferty, Powiadomienia, Społeczności, Reklamy).
Klientów nieposiadających konta klienta, którzy nie otrzymali wskazanych wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 12 345 1993 lub na adres e-mail sklep.internetowy@vistula.pl.
1. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
Kliknij w przycisk „Wybierz produkty do zwrotu” i następnie zaznacz produkty, które zamierzasz zwrócić. System automatycznie wyliczy przewidywaną kwotę do zwrotu. Kwota do zwrotu jest liczona jako różnica wartości zamówienia przed zwrotem i po zwrocie (niezwrócone produkty). Wartość niezwróconych produktów może ulec zmianie gdy promocja lub poziom naliczonego rabatu warunkowany jest zawartością koszyka, który w wyniku zwrotu ulegnie zmianie. Po otrzymaniu zwrotu zweryfikujemy zgodność formularza zwrotu z otrzymanymi produktami oraz poprawność wyliczonej kwoty do zwrotu. Kwota zwrotu zawiera koszt dostawy zamówienia tylko w przypadku zwrotu wszystkich produktów.
2. Wybierz metodę odsyłki produktów:
- darmowy zwrot - odbiór przez kuriera DPD;
- darmowy zwrot - punkt nadania Paczkomat InPost;
- odsyłka na własny koszt.
Dostępność metody wysyłki Punkt nadania Paczkomat InPost jest uzależniona od liczby zwracanych produktów i ich gabarytów. Jeśli ta metoda jest niedostępna, prosimy o wybranie innej metody odsyłki produktów.
3. Wybierz powód zwrotu wskazanych produktów:
- produkt za duży;
- produkt za mały;
- produkt nie podoba się;
- zakup innego produktu;
- brak powodu;
- dostawa nastąpiła za późno;
- produkt niezgodny z opisem lub zdjęciem;
- dostawa niekompletnej przesyłki;
- produkt jest uszkodzony.
4. Zwrot należności nastąpi:
- taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet;
- przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet.
Prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot należności powinien nastąpić najpóźniej do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca może poczekać ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanych produktów. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie po doręczeniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie zwrotów.
Po utworzeniu zgłoszenia zwrotu otrzymasz potwierdzenie w formie wiadomości e-mail.
Podgląd utworzonego zwrotu dostępny jest dla:
- Klientów zalogowanych z poziomu konta klienta w zakładce „zarejestrowane zwroty”.
- Klientów nieposiadający konta klienta - do podglądu zarejestrowanego zwrotu można przejść z poziomu otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji zwrotu.
W przypadku braku wskazanych wiadomości e-mail w głównej skrzynce odbiorczej, prosimy o weryfikację innych folderów (np. Spam, Oferty, Powiadomienia, Społeczności, Reklamy).
Klientów nieposiadających konta klienta, którzy nie otrzymali wskazanych wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 12 345 1993 lub na adres e-mail sklep.internetowy@vistula.pl.
Jeśli zmieniłeś zdanie (rezygnujesz ze zwrotu lub chcesz zmienić zawartość zwrotu) możesz anulować formularz zwrotu i utworzyć go ponownie.
Anulacja zwrotu jest możliwa do momentu:
- nadania paczki w Paczkomacie;
- zlecenia odbioru paczki przez kuriera DPD (do godziny 15 w dniu poprzedzającym realizację zlecenia odbioru).
Anulacji zwrotu możesz dokonać samodzielnie z poziomu podglądu zarejestrowanego zwrotu.
- Klienci zalogowani z poziomu konta klienta w zakładce „Zamówienia”.
- Klienci nieposiadający konta klienta do podglądu zamówienia można przejść z poziomu otrzymanych wiadomości e-mail („Potwierdzenie złożenia zamówienia”, „Zamówienie zostało przygotowane do wysłania”, „Zamówienie zostało wysłane”).
W przypadku braku wskazanych wiadomości e-mail w głównej skrzynce odbiorczej, prosimy o weryfikację innych folderów (np. Spam, Oferty, Powiadomienia, Społeczności, Reklamy).
Klientów nieposiadających konta klienta, którzy nie otrzymali wskazanych wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 12 345 1993 lub na adres e-mail sklep.internetowy@vistula.pl.
1. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
Kliknij w przycisk „Wybierz produkty do zwrotu” i następnie zaznacz produkty, które zamierzasz zwrócić. System automatycznie wyliczy przewidywaną kwotę do zwrotu. Kwota do zwrotu jest liczona jako różnica wartości zamówienia przed zwrotem i po zwrocie (niezwrócone produkty). Wartość niezwróconych produktów może ulec zmianie gdy promocja lub poziom naliczonego rabatu warunkowany jest zawartością koszyka, który w wyniku zwrotu ulegnie zmianie. Po otrzymaniu zwrotu zweryfikujemy zgodność formularza zwrotu z otrzymanymi produktami oraz poprawność wyliczonej kwoty do zwrotu. Kwota zwrotu zawiera koszt dostawy zamówienia tylko w przypadku zwrotu wszystkich produktów.
2. Wybierz metodę odsyłki produktów:
- darmowy zwrot - odbiór przez kuriera DPD;
- darmowy zwrot - punkt nadania Paczkomat InPost;
- odsyłka na własny koszt.
Dostępność metody wysyłki Punkt nadania Paczkomat InPost jest uzależniona od liczby zwracanych produktów i ich gabarytów. Jeśli ta metoda jest niedostępna, prosimy o wybranie innej metody odsyłki produktów.
3. Wybierz powód zwrotu wskazanych produktów:
- produkt za duży;
- produkt za mały;
- produkt nie podoba się;
- zakup innego produktu;
- brak powodu;
- dostawa nastąpiła za późno;
- produkt niezgodny z opisem lub zdjęciem;
- dostawa niekompletnej przesyłki;
- produkt jest uszkodzony.
4. Zwrot należności nastąpi:
- taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet;
- przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet.
Prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot należności powinien nastąpić najpóźniej do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca może poczekać ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanych produktów. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie po doręczeniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie zwrotów.
Po utworzeniu zgłoszenia zwrotu otrzymasz potwierdzenie w formie wiadomości e-mail.
Podgląd utworzonego zwrotu dostępny jest dla:
- Klientów zalogowanych z poziomu konta klienta w zakładce „zarejestrowane zwroty”.
- Klientów nieposiadający konta klienta - do podglądu zarejestrowanego zwrotu można przejść z poziomu otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji zwrotu.
W przypadku braku wskazanych wiadomości e-mail w głównej skrzynce odbiorczej, prosimy o weryfikację innych folderów (np. Spam, Oferty, Powiadomienia, Społeczności, Reklamy).
Klientów nieposiadających konta klienta, którzy nie otrzymali wskazanych wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 12 345 1993 lub na adres e-mail sklep.internetowy@vistula.pl.
Jeśli zmieniłeś zdanie (rezygnujesz ze zwrotu lub chcesz zmienić zawartość zwrotu) możesz anulować formularz zwrotu i utworzyć go ponownie.
Anulacja zwrotu jest możliwa do momentu:
- nadania paczki w Paczkomacie;
- zlecenia odbioru paczki przez kuriera DPD (do godziny 15 w dniu poprzedzającym realizację zlecenia odbioru).
Anulacji zwrotu możesz dokonać samodzielnie z poziomu podglądu zarejestrowanego zwrotu.
Sposób pakowania zwracanych produktów
Zwracane produkty powinny być spakowane w odpowiednio wytrzymałe opakowanie, dostosowane do zawartości przesyłki. Pakując przesyłkę, dopieraj opakowanie niewiele większe od wysyłanego przedmiotu. Jeśli posiadać oryginalne opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę i odpowiada ono rozmiarem, wykorzystaj je ponownie. Niezbędne jest usunięcie etykiety, która wcześniej znajdowała się na opakowaniu. Prosimy zabezpieczyć przesyłkę, aby zawartość nie uległa zniszczeniu w transporcie.
Darmowy zwrot - odbiór przez kuriera DPD
Usługa dostępna na terenie Polski tylko dla zarejestrowanych formularzy zwrotu w e-sklepie. Wybierz datę przekazania paczki kurierowi (w weekendy i święta odbiory nie są realizowane). Podaj adres, z którego kurier DPD odbierze paczkę.
W dniu realizacji zlecenia odbioru zwrotu otrzymasz powiadomienie (e-mail) od firmy DPD z potwierdzeniem realizacji zlecenia oraz numerem kontaktowym do kuriera DPD.
Standardowo kurier DPD realizuje zlecenia odbioru w godzinach 9:00-17:00. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem w celu ustalenia godziny odbioru przesyłki. Biuro Obsługi Klienta e-sklepu nie ma możliwości zlecenia firmie DPD, odbioru przesyłki od klienta z dokładnością do godziny.
W przypadku niezrealizowania odbioru paczki we wskazanym dniu, kurier ponowi jednokrotnie próbę odbioru paczki w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli odbiór ponownie nie zostanie zrealizowany, zlecenie odbioru zostanie anulowane. W takiej sytuacji prosimy o kontakt (z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 12 345 1993 lub na adres e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl)w celu ustalenia nowej daty przekazania paczki kurierowi.
Etykietę z kodem kreskowym dostarczy kurier. Etykietę należy nakleić na zwrotnej paczce.
Do czasu rozliczenia zwrotu niezbędne jest zachowanie podpisanego protokołu odbioru paczki przez kuriera, który powinien zostawić u Państwa kurier. W przypadku zaginięcia paczki do złożenia reklamacji usługi u przewoźnika niezbędne jest potwierdzenie odbioru paczki przez kuriera.
W dniu realizacji zlecenia odbioru zwrotu otrzymasz powiadomienie (e-mail) od firmy DPD z potwierdzeniem realizacji zlecenia oraz numerem kontaktowym do kuriera DPD.
Standardowo kurier DPD realizuje zlecenia odbioru w godzinach 9:00-17:00. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem w celu ustalenia godziny odbioru przesyłki. Biuro Obsługi Klienta e-sklepu nie ma możliwości zlecenia firmie DPD, odbioru przesyłki od klienta z dokładnością do godziny.
W przypadku niezrealizowania odbioru paczki we wskazanym dniu, kurier ponowi jednokrotnie próbę odbioru paczki w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli odbiór ponownie nie zostanie zrealizowany, zlecenie odbioru zostanie anulowane. W takiej sytuacji prosimy o kontakt (z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 12 345 1993 lub na adres e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl)w celu ustalenia nowej daty przekazania paczki kurierowi.
Etykietę z kodem kreskowym dostarczy kurier. Etykietę należy nakleić na zwrotnej paczce.
Do czasu rozliczenia zwrotu niezbędne jest zachowanie podpisanego protokołu odbioru paczki przez kuriera, który powinien zostawić u Państwa kurier. W przypadku zaginięcia paczki do złożenia reklamacji usługi u przewoźnika niezbędne jest potwierdzenie odbioru paczki przez kuriera.
Darmowy zwrot - punkt nadania Paczkomat InPost
Usługa dostępna na terenie Polski tylko dla zarejestrowanych formularzy zwrotu w e-sklepie. Podczas rejestracji zwrotu w e-sklepie dane niezbędne do nadania paczki w Paczkomacie zostaną automatycznie pobrane z zamówienia (możliwa jest zmiana numeru telefonu).
System podpowie rozmiar i wymiary paczki, w której powinny zmieścić się zwracane produkty. Paczka nie może przekroczyć maksymalnych wymiarów obsługiwanych przez Paczkomaty InPost.
Po zarejestrowaniu formularza zwrotu otrzymasz 10-cyfrowy numer do nadania paczki zwrotnej w dowolnym paczkomacie InPost:
- mail z e-sklepu z potwierdzeniem zarejestrowania zwrotu;
- mail z InPost;
- wiadomość w aplikacji InPost.
Numer do nadania paczki zwrotnej dostępny jest również z poziomu konta klienta w zakładce „Zarejestrowane zwroty”. Kod do nadania zwrotu w Paczkomacie będzie ważny przez 14 dni.
Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza. Umieść na paczce 10-cyfrowy kod zwrotu (możesz go nawet napisać markerem lub długopisem). Pamiętaj, że mając jeden numer nadania, możesz umieścić w skrytce Paczkomatu tylko jedną przesyłkę.
Aby odesłać produkty zanieś zwracaną paczkę do dowolnego Paczkomatu i wprowadź 10-cyfrowy kod. Znajdź najbliższy Paczkomat.
System podpowie rozmiar i wymiary paczki, w której powinny zmieścić się zwracane produkty. Paczka nie może przekroczyć maksymalnych wymiarów obsługiwanych przez Paczkomaty InPost.
Po zarejestrowaniu formularza zwrotu otrzymasz 10-cyfrowy numer do nadania paczki zwrotnej w dowolnym paczkomacie InPost:
- mail z e-sklepu z potwierdzeniem zarejestrowania zwrotu;
- mail z InPost;
- wiadomość w aplikacji InPost.
Numer do nadania paczki zwrotnej dostępny jest również z poziomu konta klienta w zakładce „Zarejestrowane zwroty”. Kod do nadania zwrotu w Paczkomacie będzie ważny przez 14 dni.
Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza. Umieść na paczce 10-cyfrowy kod zwrotu (możesz go nawet napisać markerem lub długopisem). Pamiętaj, że mając jeden numer nadania, możesz umieścić w skrytce Paczkomatu tylko jedną przesyłkę.
Aby odesłać produkty zanieś zwracaną paczkę do dowolnego Paczkomatu i wprowadź 10-cyfrowy kod. Znajdź najbliższy Paczkomat.
Darmowy zwrot - punkt nadania: DPD Pickup, sklep Żabka
Usługa dostępna na terenie Polski tylko dla zarejestrowanych formularzy zwrotu w e-sklepie.
Paczkę możesz nadać w sklepach Żabka, punktach DPD Pickup i automatach Pickup Station z dostępną usługą „nadanie bez etykiety” (lista punktów)..
Jeżeli zamierzasz nadać zwrot za pośrednictwem:
- sklepu Żabka lub punktu DPD Picku, suma trzech wymiarów paczki nie może przekroczyć 300 cm, najdłuższy bok do 150 cm.
- automatu DPD Pickup Station, wymiary paczki nie mogą przekroczyć: 50 x 44 x 59 cm.
Do nadania paczki w automacie paczkowym DPD Pickup Station niezbędna jest aplikacja DPD Mobile.
Waga paczki nie może przekroczyć 20 kg.
Podczas rejestracji zwrotu w e-sklepie, dane niezbędne do nadania paczki zostaną pobrane z zamówienia lub konieczne będzie ich uzupełnienie podczas rejstarcji zwrotu. Nadawca paczki musi posiadać adres na terenie Polski.
Po zarejestrowaniu formularza zwrotu do 3 minut otrzymasz 14-cyfrowy numer do nadania paczki zwrotnej:
- Mail z e-sklepu z potwierdzeniem zarejestrowania zwrotu
- Mail od DPD z instrukcją nadania zwrotu
Numer do nadania paczki zwrotnej dostępny jest również z poziomu konta klienta w zakładce „zarejestrowane zwroty”.
Kod do nadania zwrotu będzie ważny przez 14 dni.
Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza. Umieść na paczce 14-cyfrowy kod zwrotu (możesz go nawet napisać markerem lub długopisem).
Pamiętaj, że mając jeden numer nadania, możesz nadać tylko jedną przesyłkę.
Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu lub specyfikację otrzymaną z zamówieniem. Jeśli to niemożliwe, prosimy napisać na kartce numer zamówienia / zwrotu i umieść w paczce.
Aby odesłać zwracane produkty zanieś przygotowaną paczkę do:
- sklepu Żabka, punktu DPD Pickup i podaj pracownikowi 14 cyfrowy kod zwrotu lub kod kreskowy otrzymany w mailu od DPD. Do czasu rozliczenia zwrotu prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania paczki;
- automatu paczkowego DPD Pickup Station i otwórz skrytkę za pośrednictwem aplikacji DPD Mobile podając 14 cyfrowy kod zwrotu.
Paczkę możesz nadać w sklepach Żabka, punktach DPD Pickup i automatach Pickup Station z dostępną usługą „nadanie bez etykiety” (lista punktów)..
Jeżeli zamierzasz nadać zwrot za pośrednictwem:
- sklepu Żabka lub punktu DPD Picku, suma trzech wymiarów paczki nie może przekroczyć 300 cm, najdłuższy bok do 150 cm.
- automatu DPD Pickup Station, wymiary paczki nie mogą przekroczyć: 50 x 44 x 59 cm.
Do nadania paczki w automacie paczkowym DPD Pickup Station niezbędna jest aplikacja DPD Mobile.
Waga paczki nie może przekroczyć 20 kg.
Podczas rejestracji zwrotu w e-sklepie, dane niezbędne do nadania paczki zostaną pobrane z zamówienia lub konieczne będzie ich uzupełnienie podczas rejstarcji zwrotu. Nadawca paczki musi posiadać adres na terenie Polski.
Po zarejestrowaniu formularza zwrotu do 3 minut otrzymasz 14-cyfrowy numer do nadania paczki zwrotnej:
- Mail z e-sklepu z potwierdzeniem zarejestrowania zwrotu
- Mail od DPD z instrukcją nadania zwrotu
Numer do nadania paczki zwrotnej dostępny jest również z poziomu konta klienta w zakładce „zarejestrowane zwroty”.
Kod do nadania zwrotu będzie ważny przez 14 dni.
Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza. Umieść na paczce 14-cyfrowy kod zwrotu (możesz go nawet napisać markerem lub długopisem).
Pamiętaj, że mając jeden numer nadania, możesz nadać tylko jedną przesyłkę.
Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu lub specyfikację otrzymaną z zamówieniem. Jeśli to niemożliwe, prosimy napisać na kartce numer zamówienia / zwrotu i umieść w paczce.
Aby odesłać zwracane produkty zanieś przygotowaną paczkę do:
- sklepu Żabka, punktu DPD Pickup i podaj pracownikowi 14 cyfrowy kod zwrotu lub kod kreskowy otrzymany w mailu od DPD. Do czasu rozliczenia zwrotu prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania paczki;
- automatu paczkowego DPD Pickup Station i otwórz skrytkę za pośrednictwem aplikacji DPD Mobile podając 14 cyfrowy kod zwrotu.
Zwrot w sklepie stacjonarnym Vistula
Opcja dokonania zwrotu w sklepie stacjonarnym (Salon) jest niedostępna do odwołania.
Odesłanie towaru na własny koszt
Prosimy o nadanie zwrotnej paczki na wskazany poniżej adres oraz przekazanie nam numeru przesyłki.
VRG S.A.
Sklep Internetowy VISTULA
ID Logistics Polska S.A. Oddział 1
Sosnowiec 15A/2 - (rampa 113)
95-010 Stryków
VRG S.A.
Sklep Internetowy VISTULA
ID Logistics Polska S.A. Oddział 1
Sosnowiec 15A/2 - (rampa 113)
95-010 Stryków
Jak zgłosić reklamację?
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów Vistula.
Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.
W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
VRG S.A. – REKLAMACJE
ul. Kilińskiego 1
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
albo złożyć osobiście w jednym z Salonów Vistula.
Pytania w sprawie reklamacji prosimy kierować bezpośrednio do Działu Reklamacji na adres e-mail: reklamacje.centrala@vrg.pl bądź telefonicznie pod numerem 783 782 836.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em, drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać Towar Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji / oświadczeniem składanej reklamacji.
Sprzedawca poinformuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223 Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow#faq596.Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargiza pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.
W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
VRG S.A. – REKLAMACJE
ul. Kilińskiego 1
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
albo złożyć osobiście w jednym z Salonów Vistula.
Pytania w sprawie reklamacji prosimy kierować bezpośrednio do Działu Reklamacji na adres e-mail: reklamacje.centrala@vrg.pl bądź telefonicznie pod numerem 783 782 836.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em, drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać Towar Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji / oświadczeniem składanej reklamacji.
Sprzedawca poinformuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223 Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow#faq596.Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargiza pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL