Regulamin usługi „Zakupy ze stylistą w salonie Vistula”
1. Opis usługi
Oferującym usługę „Zakupy ze stylistą w salonie Vistula” („Usługa”) jest VRG S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Pilotów 10, kod 31-462, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000047082, kapitał zakładowy 49.122.108,00 zł, opłacony w całości, NIP: 6750000361, REGON: 351001329 („Organizator”), właściciel marki VISTULA.
Usługi są dostępne w wybranych salonach sprzedaży pod szyldem VISTULA na terenie Polski:
- Kraków:
- C.H. Bonarka
- C.H. Serenada
- Galeria Krakowska
- C.H. M1
- C.H. Bronowice
- Warszawa:
- C.H. Złote Tarasy
- Westfield Mokotów
- C.H. Promenada
- Westfield Arkadia
- C.H. Młociny
- Wrocław:
- C.H. Wroclavia
- Rzeszów:
- Galeria Rzeszów
- Łódź:
- C.H. Manufaktura
- Galeria Łódzka
- Poznań:
- C.H. Avenida
- Szczecin:
- C.H. Galaxy
- Gdańsk:
- Galeria Bałtycka
(„Dedykowane Salony”)
2. Zapisy
- Usługa jest dostępna w Dedykowanych Salonach po wcześniejszej rezerwacji wizyty poprzez formularz na stronie vistula.pl lub w Dedykowanym Salonie.
- Usługa jest bezpłatna dla korzystającego.
-
Z Usługi mogą skorzystać klienci Organizatora, którzy:
- posiadają konto w sklepie internetowym vistula.pl lub aplikacji mobilnej Vistula;
- są członkami programu lojalnościowego Vistula Community.
3. Przebieg usługi
- Po zalogowaniu się na stronie klient wybiera rodzaj kolekcji (damska/męska/miasto/salon), stylistę oraz termin wizyty. Istnieje także możliwość rozmowy telefonicznej.
- Klient może podać preferencje dotyczące asortymentu, rozmiarów i kolorystyki – w celu przygotowania propozycji.
- W przypadku opcji telefonicznej Stylista kontaktuje się z klientem w celu ustalenia szczegółów wizyty.
- Klient otrzymuje potwierdzenie wizyty SMS-em z datą i godziną.
- Przed wizytą Stylista przygotowuje propozycje zestawów ubioru.
- Usługa polega na przymiarce ubrań, konsultacji stylistycznej i ewentualnym zakupie.
- Spotkanie odbywa się w wybranym Dedykowanym Salonie.
- Czas świadczenia Usługi wynosi 2 godziny (łącznie ze spóźnieniem).
- Po 15 minutach spóźnienia rezerwacja zostaje anulowana.
4. Oświadczenie organizatora
- W celu umówienia wizyty konieczne jest podanie danych kontaktowych (imię, nazwisko, numer telefonu). Dane są przetwarzane wyłącznie w tym celu. Szczegóły: Polityka prywatności.
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wizyty z ważnych powodów, informując klienta telefonicznie lub SMS-em.
- Organizator może zmienić warunki programu. Informacje o zmianach będą publikowane na vistula.pl. Zmiany nie dotyczą wcześniej umówionych wizyt (chyba że są korzystniejsze dla klienta).
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od zgłoszenia.
- Reklamacje można kierować na adres: dzial_sprzedazy@vrg.pl lub listownie na adres Organizatora (pkt 1).
- Treść regulaminu dostępna jest na stronie vistula.pl oraz w Dedykowanych Salonach.
Kraków, dnia 11 września 2025 r.
Organizator