Regulamin usługi "Spotkanie ze stylistą w marce Vistula"
1. OPIS USŁUGI
Usługi są dostępne w wybranych salonach sprzedaży pod szyldem VISTULA na terenie Polski, tj.:
Kraków:
· Salon Vistula - Galeria Krakowska
· Salon Vistula - CH Serenada
Warszawa:
· Salon Vistula - Westfield Mokotów
· Salon Vistula - Westfield Arkadia
(„Dedykowane Salony”)
2.
ZAPISY
· Usługa jest bezpłatna dla korzystającego z Usługi.
· Z Usługi mogą skorzystać klienci Organizatora, którzy posiadają łącznie:
(i) Posiadają konto w sklepie internetowym vistula.pl lub aplikacji mobilnej Vistula; i
(ii) są członkami programu lojalnościowego Organizatora pod nazwą Vistula Community.
3. PRZEBIEG USŁUGI
· Po otrzymaniu zgłoszenia Usługi, Stylista/ka lub wyznaczony w zastępstwie pracownik Dedykowanego Salonu skontaktuje się z klientem telefonicznie na podany w rezerwacji numer telefonu, umawia termin wizyty oraz w miarę możliwości przeprowadza krótką ankietę badania potrzeb (rozmiar, asortyment, kolorystyka, okazja).
· Po telefonicznym umówieniu wizyty ze Stylistą/ką klient otrzyma potwierdzenie z datą wizyty i godziną w formie wiadomości SMS na podany przez klienta numer telefonu.
· Przed wizytą klienta Stylista przygotowuje kilka propozycji zestawów ubioru.
· Usługa polega na dokonaniu przymiarek przez Klienta w salonie sprzedaży, w obecności Stylistki/Stylisty, skorzystaniu z porad dotyczących doboru ubioru do sylwetki oraz dostosowania stylizacji do okazji, ustalenia ewentualnie koniecznych przeróbek krawieckich i ewentualnym zakupie proponowanych produktów.
· Spotkanie ze stylistką następuje w wybranym przez klienta Dedykowanym Salonie.
· Czas przypadający na świadczenie Usługi dla jednej osoby wynosi 2 (dwie) godziny (włączając czas spóźnienia klienta).
· Klient powinien stawić się o umówionej godzinie w wybranym Dedykowanym Salonie. Po upływie 15 minut od umówionej wizyty, rezerwacja dla danego klienta zostaje anulowana.
4. OŚWIADCZENIE ORGANIZATORA
· W celu umówienia terminu wizyty, konieczne jest umożliwienie kontaktu z klientem. W tym celu Organizator zbiera i przetwarza dane kontaktowe klienta (imię i nazwisko, numer telefonu). Będą one jednak wykorzystywane wyłącznie w tym celu. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć na stronie https://vistula.pl/polityka-prywatnosci.
· Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania zaplanowanej usługi z uwagi na ważne okoliczności zewnętrzne. Organizator zobowiązany jest zawiadomić o tym klienta natychmiast w formie telefonicznej lub w formie wiadomości wysłanej SMS.
· Organizator ma prawo prawo do zmiany warunków Programu. Informacja o zmianach będzie dostępna na stronie https://vistula.pl/. Zmiany wchodzą w życie z dniem następnym po ich ogłoszeniu, przy czym nie będą dotyczyć wizyt umówionych przez dokonaniem zmiany, chyba że zmiana jest korzystniejsza dla klienta.
· Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.
· Reklamacje można zgłaszać na adres: dzial_sprzedazy@vrg.pl lub listownie na adres Organizatora wskazany w pkt. 1
· Treść niniejszego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej https://vistula.pl/ i Dedykowanych Salonach.
Kraków, dnia 8 kwietnia 2025 r.
Organizator