WARUNKI SKORZYSTANIA Z OFERTY ŚLUBNEJ POD NAZWĄ:
"Oferta ślubna W.KRUK x Vistula"
Z APLIKACJĄ MOBILNĄ
1. Składającym ofertę pod nazwą: „Oferta ślubna W.KRUK x Vistula” z aplikacją mobilną („Oferta”) jest VRG S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pilotów nr 10, kod 31-462, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000047082, NIP 6750000361, Regon 351001329 („Oferent”).
2. Pełnoletnia osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art.. 221 k.c., spełniająca warunki z pkt. 5 poniżej, która w okresie od dnia 09.05.2025 r. do 31.12.2025 r., dokona zakupu w stacjonarnym salonie firmowym marki „Vistula” z wyłączeniem outletów i sklepu internetowego www.vistula.pl („Salony”) garnituru lub zestawu składającego się z marynarki set i spodni set otrzyma rabat w wysokości 550 zł („Rabat”). Ofertą objęte są wszystkie garnitury oraz zestawy garniturowe (marynarka set i spodnie set) męskie i damskie dostępne w sprzedaży w salonach firmowych Vistula w cenach regularnych. Z oferty wyłączone są produkty przecenione.
3. Rabat można uzyskać we wszystkich Salonach, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w niniejszym regulaminie. Lista Salonów dostępna jest na stronie internetowej http://vistula.pl/.
4. Rabat zostanie udzielony podczas zakupu wybranego garnituru lub zestawu garniturowego dostępnych w sprzedaży w Salonach, w cenach regularnych za okazaniem kuponu otrzymanego w Salonie W.KRUK.
5. Oferta skierowana jest dla pełnoletnich osób fizycznych, będących konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c., którzy w okresie obowiązywania Oferty spełnią łącznie następujące warunki:
5.1. zainstalują na swoim urządzeniu mobilnym (smartfonie lub tablecie) z systemem Android, iOS lub Windows aplikację mobilną Vistula i założą konto Stałego Klienta w aplikacji;
5.2. dokonają w jednym z Salonów transakcji w postaci zakupu produktów, o których mowa w pkt 2 powyżej;
5.3. podczas dokonywania transakcji, o której mowa w pkt. 5.2. powyżej, przed rozpoczęciem drukowania paragonu okażą na urządzeniu mobilnym (smartfonie lub tablecie) swoją kartę Stałego Klienta Programu Lojalnościowego w postaci indywidualnego QR kodu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu (,,Przyjmujący Ofertę”).
W przypadku Klientów korzystających już z Karty Stałego Klienta za pomocą aplikacji mobilnej Vistula, wystarczające jest łączne spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. powyżej.
6. Przyjmujący Ofertę, który spełnił warunki opisane w pkt. 5 powyżej uzyskuje Rabat w wysokości 550 zł. Rabat liczony jest od cen regularnych (nieprzecenionych) zakupionych produktów.
7. Maksymalna kwota Rabatu w ramach jednego zakupu wynosi 550 zł. W przypadku, gdy łączna cena regularna Oferty przekracza 550 zł, Przyjmujący Ofertę jest uprawniony do pokrycia pozostałej kwoty.
8. Przyjmujący Ofertę nie może skorzystać równocześnie (tj. podczas jednej transakcji) z rabatu udzielanego w ramach programów lojalnościowych funkcjonujących u Organizatora, lub wynikającego z innych promocji cenowych/rabatowych, obowiązujących w Salonach. W przypadku obowiązywania innych ofert (w tym zniżek) w okresie trwania Oferty, Przyjmujący Ofertę ma prawo wyboru, z której oferty chce skorzystać.
9. Przyjmujący Ofertę w terminie 30 dni od zakupu, uprawniony jest do wymiany nieużywanego produktu zakupionego w ramach Oferty zgodnie z zasadami Regulaminu Zwrotów i Wymian Towarów pełnowartościowych dostępnego w każdym salonie, APP oraz na stronie https://vistula.pl/regulaminy (nie jest możliwa wymiana produktów po poprawkach/ przeróbkach krawieckich).
10. Przyjmujący Ofertę w terminie 30 dni od zakupu, uprawniony jest do zwrotu nieużywanego produktu zakupionego w ramach Oferty zgodnie z zasadami Regulaminu Zwrotów i Wymian Towarów pełnowartościowych dostępnego w każdym salonie, APP oraz na stronie https://vistula.pl/regulaminy (nie jest możliwy zwrot produktów po poprawkach/ przeróbkach krawieckich).
11. W przypadku zwrotu wszystkich produktów zakupionych w ramach Oferty zwrot należności nastąpi taką samą metodą jaką Przyjmujący Ofertę zapłacił.
12. W przypadku częściowego zwrotu produktów zakupionych w ramach Oferty, Przyjmujący Ofertę traci uprawnienie do Rabatu. W takiej sytuacji zostanie otwarty nowy paragon uwzględniający produkty, które nie zostały przez Przyjmującego Ofertę zwrócone wraz z aktualnymi cenami sprzedaży. Konsument jest uprawniony do dodania pozycji do nowego paragonu (zakupienia kolejnych produktów) oraz skorzystania z aktualnie obowiązujących w Salonie akcji promocyjnych. W zależności od różnicy pomiędzy wartością pierwotnego paragonu oraz nowego paragonu ewentualna nadwyżka zostanie Klientowi zwrócona lub Klient może być zobowiązany do dopłaty. W przypadku zwrotu produktów objętych nowym paragonem, zwrot środków nastąpi na kartę podarunkową. W takiej sytuacji nie jest tworzony kolejny nowy paragon, a tym samym nie ma możliwości edycji paragonu i skorzystania z aktualnych akcji promocyjnych.
13. Skorzystanie z Oferty jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków skorzystania z Oferty.
14. Warunki skorzystania z Oferty dostępne są w Salonach.
15. Warunki skorzystania z Oferty nie naruszają ani nie ograniczają praw Klientów do reklamacji.
16. W kwestiach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.
17. Wszelkie reklamacje dotyczące Oferty będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.
18. Warunki skorzystania z Oferty obowiązują od dnia 09 maja 2025 r.
Kraków, dnia 09 maja 2025 r.