Regulamin usługi "Spotkanie ze stylistą w salonie Vistula"
1. OPIS USŁUGI
Oferującym usługę „Spotkanie ze stylistą w salonie Vistula” („Usługa”) jest VRG S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Pilotów 10, kod 31-462, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000047082, o kapitale zakładowym w wysokości 49.122.108,00 złotych, opłaconym w całości, NIP: 6750000361, REGON 351001329(„Organizator”), właściciel marki VISTULA.
Usługi są dostępne w wybranych salonach sprzedaży pod szyldem VISTULA na terenie Polski, tj.:
Kraków:
· Kraków - C.H. Bonarka
· Kraków – C.H. Serenada
· Kraków - Galeria Krakowska
· Kraków – C.H. M1
· Kraków - C.H. Bronowice
Warszawa:
· Warszawa – C.H. Złote Tarasy
· Warszawa - Westfield Mokotów
· Warszawa – C.H. Promenada
· Warszawa – Westfield Arkadia
· Warszawa – C.H. Młociny
Wrocław:
· Wrocław – C.H. Wroclavia
Rzeszów:
· Rzeszów - Galeria Rzeszów
Łódź:
· Łódź – C.H. Manufaktura
· Łódź - Galeria Łódzka
Poznań:
· Poznań – C.H. Avenida
Szczecin:
· Szczecin – C.H. Galaxy
Gdańsk:
· Gdańsk – Galeria Bałtycka
(„Dedykowane Salony”)
2. ZAPISY
· Usługa jest dostępna w Dedykowanych Salonach po wcześniejszej rezerwacji wizyty poprzez formularz widoczny na stronie internetowej: https://vistula.pl/ lub w Dedykowanym Salonie.
· Usługa jest bezpłatna dla korzystającego z Usługi.
· Z Usługi mogą skorzystać klienci Organizatora, którzy posiadają łącznie:
(i) Posiadają konto w sklepie internetowym vistula.pl lub aplikacji mobilnej Vistula; i
(ii) są członkami programu lojalnościowego Organizatora pod nazwą Vistula Community.
3. PRZEBIEG USŁUGI
· Osoba zainteresowaną Usługą po zalogowaniu się na w/w stronie, wybiera z listy rodzaj kolekcji: damska, męska, miasto, salon i stylistę oraz wybiera w kalendarzu Stylisty odpowiedni termin wizyty w Salonie. Jeśli nie będzie dostępny dogodny termin lub osoba zainteresowana Usługą preferuje rozmowę telefoniczną ze Stylistą – może zaznaczyć taką opcję.
· Osoba zainteresowaną Usługą może zaznaczyć lub wprowadzić opis swoich preferencji: co do rodzaju asortymentu; rozmiarów jakimi jest zainteresowany, kolorystyki. Dostaje komunikat przed wyborem, że jest nam to potrzebne do przygotowania na wizytę odpowiednich propozycji.
· W przypadku zainteresowania kontaktem telefonicznym, po otrzymaniu zgłoszenia Usługi, Stylista/ka lub wyznaczony w zastępstwie pracownik Dedykowanego Salonu skontaktuje się z klientem telefonicznie na podany w rezerwacji numer telefonu, umawia termin wizyty oraz w miarę możliwości przeprowadza krótką ankietę badania potrzeb (rozmiar, asortyment, kolorystyka, okazja).
· Po telefonicznym umówieniu wizyty ze Stylistą/ką klient otrzyma potwierdzenie z datą wizyty i godziną w formie wiadomości SMS na podany przez klienta numer telefonu.
· Przed wizytą klienta Stylista przygotowuje kilka propozycji zestawów ubioru.
· Usługa polega na dokonaniu przymiarek przez Klienta w salonie sprzedaży, w obecności Stylistki/Stylisty, skorzystaniu z porad dotyczących doboru ubioru do sylwetki oraz dostosowania stylizacji do okazji, ustalenia ewentualnie koniecznych przeróbek krawieckich i ewentualnym zakupie proponowanych produktów.
· Spotkanie ze stylistką następuje w wybranym przez klienta Dedykowanym Salonie.
· Czas przypadający na świadczenie Usługi dla jednej osoby wynosi 2 (dwie) godziny (włączając czas spóźnienia klienta).
· Klient powinien stawić się o umówionej godzinie w wybranym Dedykowanym Salonie. Po upływie 15 minut od umówionej wizyty, rezerwacja dla danego klienta zostaje anulowana.
4. OŚWIADCZENIE ORGANIZATORA
· W celu umówienia terminu wizyty, konieczne jest umożliwienie kontaktu z klientem. W tym celu Organizator zbiera i przetwarza dane kontaktowe klienta (imię i nazwisko, numer telefonu). Będą one jednak wykorzystywane wyłącznie w tym celu. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć na stronie https://vistula.pl/polityka-prywatnosci.
· Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania zaplanowanej usługi z uwagi na ważne okoliczności zewnętrzne. Organizator zobowiązany jest zawiadomić o tym klienta natychmiast w formie telefonicznej lub w formie wiadomości wysłanej SMS.
· Organizator ma prawo prawo do zmiany warunków Programu. Informacja o zmianach będzie dostępna na stronie https://vistula.pl/. Zmiany wchodzą w życie z dniem następnym po ich ogłoszeniu, przy czym nie będą dotyczyć wizyt umówionych przez dokonaniem zmiany, chyba że zmiana jest korzystniejsza dla klienta.
· Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.
· Reklamacje można zgłaszać na adres: dzial_sprzedazy@vrg.pl lub listownie na adres Organizatora wskazany w pkt. 1
· Treść niniejszego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej https://vistula.pl/ i Dedykowanych Salonach.
Kraków, dnia 11 września 2025 r.
Organizator