Regulamin usługi "Spotkanie ze stylistą w salonie Vistula"
 
1.     OPIS USŁUGI 
Oferującym usługę „Spotkanie ze stylistą w salonie Vistula” („Usługa”) jest VRG S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Pilotów 10, kod 31-462, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000047082, o kapitale zakładowym w wysokości 49.122.108,00 złotych, opłaconym w całości, NIP: 6750000361, REGON 351001329(„Organizator”), właściciel marki VISTULA.
Usługi są dostępne w wybranych salonach sprzedaży pod szyldem VISTULA na terenie Polski, tj.:
Kraków:
· Kraków - C.H. Bonarka
· Kraków – C.H. Serenada
· Kraków - Galeria Krakowska
· Kraków – C.H. M1
· Kraków  - C.H. Bronowice
Warszawa:
· Warszawa – C.H. Złote Tarasy
· Warszawa - Westfield Mokotów
· Warszawa – C.H. Promenada
· Warszawa – Westfield Arkadia
· Warszawa – C.H. Młociny
Wrocław:
· Wrocław – C.H. Wroclavia
Rzeszów:
· Rzeszów - Galeria Rzeszów
Łódź:
· Łódź – C.H. Manufaktura
· Łódź - Galeria Łódzka
Poznań:
· Poznań – C.H. Avenida
Szczecin:
· Szczecin – C.H. Galaxy
Gdańsk:
· Gdańsk – Galeria Bałtycka
(„Dedykowane Salony”)
2.     ZAPISY
·       Usługa jest dostępna w Dedykowanych Salonach po wcześniejszej rezerwacji wizyty poprzez formularz widoczny na stronie internetowej: https://vistula.pl/ lub w Dedykowanym Salonie.  
·       Usługa jest bezpłatna dla korzystającego z Usługi. 
·       Z Usługi mogą skorzystać klienci Organizatora, którzy posiadają łącznie:
(i)             Posiadają konto w sklepie internetowym vistula.pl lub aplikacji mobilnej Vistula; i
(ii)            są członkami programu lojalnościowego Organizatora pod nazwą Vistula Community.
3.     PRZEBIEG USŁUGI
· Osoba zainteresowaną Usługą po zalogowaniu się na w/w stronie,  wybiera z listy rodzaj kolekcji: damska, męska, miasto, salon i stylistę oraz wybiera w kalendarzu Stylisty odpowiedni termin wizyty w Salonie.  Jeśli nie będzie dostępny dogodny termin lub osoba zainteresowana Usługą preferuje rozmowę telefoniczną ze Stylistą – może zaznaczyć taką opcję.

· Osoba zainteresowaną Usługą może zaznaczyć lub wprowadzić opis swoich preferencji: co do rodzaju asortymentu; rozmiarów jakimi jest zainteresowany, kolorystyki. Dostaje komunikat przed wyborem, że jest nam to potrzebne do przygotowania na wizytę odpowiednich propozycji.

· W przypadku zainteresowania kontaktem telefonicznym, po otrzymaniu zgłoszenia Usługi, Stylista/ka lub wyznaczony w zastępstwie pracownik Dedykowanego Salonu skontaktuje się z klientem telefonicznie na podany w rezerwacji numer telefonu, umawia termin wizyty oraz w miarę możliwości przeprowadza krótką ankietę badania potrzeb (rozmiar, asortyment, kolorystyka, okazja).

· Po telefonicznym umówieniu wizyty ze Stylistą/ką klient otrzyma potwierdzenie z datą wizyty i godziną w formie wiadomości SMS na podany przez klienta numer telefonu.

· Przed wizytą klienta Stylista przygotowuje kilka propozycji zestawów ubioru.

· Usługa polega na dokonaniu przymiarek przez Klienta w salonie sprzedaży, w obecności Stylistki/Stylisty, skorzystaniu z porad dotyczących doboru ubioru do sylwetki oraz dostosowania stylizacji do okazji, ustalenia ewentualnie koniecznych przeróbek krawieckich i ewentualnym zakupie proponowanych produktów.

· Spotkanie ze stylistką następuje w wybranym przez klienta Dedykowanym Salonie.

· Czas przypadający na świadczenie Usługi dla jednej osoby wynosi 2 (dwie) godziny (włączając czas spóźnienia klienta).

· Klient powinien stawić się o umówionej godzinie w wybranym Dedykowanym Salonie. Po upływie 15 minut od umówionej wizyty, rezerwacja dla danego klienta zostaje anulowana.

4.     OŚWIADCZENIE ORGANIZATORA
·       W celu umówienia terminu wizyty, konieczne jest umożliwienie kontaktu z klientem.  W tym celu Organizator zbiera i przetwarza dane kontaktowe klienta (imię i nazwisko, numer telefonu). Będą one jednak wykorzystywane wyłącznie w tym celu. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć na stronie https://vistula.pl/polityka-prywatnosci.
·       Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania zaplanowanej usługi z uwagi na ważne okoliczności zewnętrzne. Organizator zobowiązany jest zawiadomić o tym klienta natychmiast w formie telefonicznej lub w formie wiadomości wysłanej SMS. 
·       Organizator ma prawo  prawo do zmiany warunków Programu. Informacja o zmianach będzie dostępna na stronie https://vistula.pl/. Zmiany wchodzą w życie z dniem następnym po ich ogłoszeniu, przy czym nie będą dotyczyć wizyt umówionych przez dokonaniem zmiany, chyba że zmiana jest korzystniejsza dla klienta.  
·       Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.
·       Reklamacje można zgłaszać na adres: dzial_sprzedazy@vrg.pl lub listownie na adres Organizatora wskazany w pkt. 1
·       Treść niniejszego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej https://vistula.pl/ i Dedykowanych Salonach.
 
Kraków, dnia 11 września 2025 r.  
Organizator