Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK
#vistulathemensworld

Zwroty i reklamacje











ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Zwrot towaru jest bezpłatny wyłącznie na terenie Polski.


Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia. Prosimy w tym przypadku o wypełnienie formularza znajdującego sie pod linkiem:
https://www.vistula.pl/rma


Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy Biuro Obsługi Klienta zweryfikuje Państwa zwrot pod kątem promocji, w której został zakupiony produkt. Zwroty produktów w ramach poszczególnych promocji uregulowane są regulaminami dostępnymi na naszej stronie internetowej: Regulaminy promocji. Następnie otrzymają Państwo mailowo dalsze instrukcje w celu realizacji zwrotu produktów.


Zwrot zakupionych w naszym sklepie produktów jest bezpłatny, a poprzez formularz zwrotu decydują Państwo czy zwrotu dokonać w wybranym Salonie Vistula czy zamawiając bezpłatnego kuriera. Lista Salonów dostępna jest na naszej stronie:
Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >>

Kurier odbiera paczki w wyznaczonym przez Państwa dniu. Prosimy o zapakowanie produktu w karton i zamknięcie paczki. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie dla Państwa kurier. W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Znacznie ułatwi to proces zwrotu produktu. 
Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DPD.


W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar.
Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, zostaną Państwu wypłacone pieniądze. Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.


Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę (wszelkie informacje udziela Obsługa Sklepu Internetowego) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Uprzejmie informujemy, że w Salonie Vistula nie otrzymają Państwo zwrotu w/w płatności.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

Uwaga! Realizacja zwrotu w Salonie Vistula jest dopuszczalna  wyłącznie co do towarów których cena zakupu nie przekraczała łącznie 3.000,- złotych.

W Outletach Vistula nie ma możliwości dokonywania zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym.

REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów Vistula (Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >).

Prosimy o  wydrukowanie  i podpisanie  wypełnionego formularza reklamacji  bądź też  oświadczenia
o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
a) Vistula Group S.A. – REKLAMACJE
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Dotyczy towarów leżących: koszul, dzianin, butów, akcesoriów, krawatów, spodnie typu jeans

b) Vistula Group S.A. – REKLAMACJE
Al. 29-go Listopada 130
III piętro Pokój nr 339, 340
31-406 Kraków
Dotyczy towarów wiszących: garniturów, płaszczy, kurtek, spodni, marynarek.
albo złożyć osobiście w jednym z Salonów Vistula (Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >).

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać  Towar  Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji/ oświadczeniem o składanej reklamacji.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Legenda:
* dotyczy Klientów, będących konsumentami