Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK

Koszty i czas realizacji

DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
Dostawa do Paczkomatu 11zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) 12zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) 15zł
Punkt odbioru Pickup DPD (przedpłata: przelew tradycyjny lub PayU) 6.99zł
Punkt odbioru Salon Vistula (przedpłata: przelew tradycyjny lub PayU) 0zł
Zamówienia o wartości powyżej 250 zł 0zł

DOSTAWA DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) 70zł

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu.
Dostawa do krajów spoza Unii Europejskiej wyceniana jest indywidualnie.

Zamówienia z odbiorem w Salonie Vistula
- Odbiory osobiste dostępne są w wybranych Salonach sieci Vistula dla zamówień o minimalnej wartości 249 zł.
- Zamówienie z odbiorem w salonie, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu.
- Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).
- Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od momentu dostarczenia go do Salonu. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.


CZAS REALIZACJI

Odbiór w Paczkomacie
Towar wysyłany jest do 48h (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku
Więcej o Paczkomatach >
Odbiór w Paczkomacie nie dotyczy produktów o dużych gabarytach. Z niniejszej formy dostawy wykluczone są kategorie: Garnitury, Marynarki, Płaszcze i Kurtki

Wysyłka kurierska (przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku.

Wysyłka kurierska (płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 48h (dni robocze) od daty wpłynięcia zamówienia.

Kiedy doręczane są zamówienia
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w soboty w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciagu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00. Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni od daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego oddziału INPOST i tam czeka na odbiór przez 3 dni.


Co zrobić jeśli doręczenie przesyłki opóźnia się
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera:
DPD: tel. 22 577 55 55, śledznie przesyłki DPD > 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >


Czy zostanę poinformowany o doręczeniu przesyłki do Paczkomatu ?
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest mail oraz sms z kodem dostępu do skrytki.


Jak skorzystać z dostawy do Punktu odbioru DPD Pickup:
1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup, w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-Pickup
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki, po którym możesz zlokalizować paczkę.
https://www.dpdpickup.pl/Zlokalizuj-paczke
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez ciebie punktu, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 7 dni.


Ważne:
Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.
Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).

Informujemy, że sklep internetowy Vistula wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%, sklep internetowy nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%. Sklep internetowy akceptuje NIP podatników zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski .
Sklep Internetowy nie wystawia dokumentów TAX FREE.