Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK

Koszty i czas realizacji

DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
Dostawa do Paczkomatu 11 zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) 12 zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) 15 zł
Punkt odbioru Pickup DPD (przedpłata: przelew tradycyjny lub PayU) 6,99 zł
Punkt odbioru Salon Vistula (przedpłata: przelew tradycyjny lub PayU) 0zł
Zamówienia o wartości powyżej 350 zł 0zł

Najlepsze dostawy i odbiory
Dostarczając zamówienia i odbierając zwroty, nasi kierowcy regularnie myją i dezynfekują ręce. Bardzo uważnie monitorujemy ich zdrowie i dobre samopoczucie. Nasza flota samochodów dostawczych jest codziennie dezynfekowana i raz w tygodniu czyszczona dogłębnie, aby zachować najwyższą czystość.
Dostawy od firm współpracujących
Nasz zespół ds. bezpieczeństwa i ochrony monitoruje sytuację i nadal ściśle współpracuje z naszymi partnerami spedycyjnymi i dąży do zapewnienia przestrzegania wszystkich odpowiednich norm zdrowia i higieny.

DOSTAWA DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ (z wyłączeniem Malty i Cypru)
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) 70zł

Do Malty i Cypru przesyłek nie realizujemy.

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu.
Dostawa do krajów spoza Unii Europejskiej wyceniana jest indywidualnie.

Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi realizacji przesyłek DPD podczas kwarantanny na dpd.com.pl:>ZOBACZ<

Od 28 listopada 2020 r. nasze salony będą otwarte. Zapraszamy!

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na www.dpd.com.pl/protokol. Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy. Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody. Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi realizacji przesyłek Inpost podczas kwarantanny na inpost.pl:>ZOBACZ<

Zamówienia z odbiorem w Salonie Vistula
UWAGA: Dostawa zamówień do salonów stacjonarnych jest niedostępna do odwołania.
- Odbiory osobiste dostępne są w wybranych Salonach sieci Vistula dla zamówień o minimalnej wartości 350 zł.
- Zamówienie z odbiorem w salonie, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu.
- Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).
- Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od momentu dostarczenia go do Salonu. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Ze względu na zamknięcie sklepów stacjonarnych, forma dostawy do odwołania będzie niedostępna.


CZAS REALIZACJI

Odbiór w Paczkomacie
Towar wysyłany jest do 48h (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku
Więcej o Paczkomatach >
Odbiór w Paczkomacie nie dotyczy produktów o dużych gabarytach. Z niniejszej formy dostawy wykluczone są kategorie: Garnitury, Marynarki, Płaszcze i Kurtki

Wysyłka kurierska (przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku. W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.

Wysyłka kurierska (płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 48h (dni robocze) od daty wpłynięcia zamówienia.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.


Kiedy doręczane są zamówienia
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w soboty w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciagu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00. Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni od daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego oddziału INPOST i tam czeka na odbiór przez 3 dni.


Co zrobić jeśli doręczenie przesyłki opóźnia się
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera:
DPD: tel. 22 577 55 55, śledznie przesyłki DPD > 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >


Czy zostanę poinformowany o doręczeniu przesyłki do Paczkomatu ?
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest mail oraz sms z kodem dostępu do skrytki.


Jak skorzystać z dostawy do Punktu odbioru DPD Pickup:
1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup, w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-Pickup
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki, po którym możesz zlokalizować paczkę.
https://www.dpdpickup.pl/Zlokalizuj-paczke
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez ciebie punktu, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Jeśli nie otrzymałeś SMS z kodem odbioru zamówienie możesz odebrać za okazaniem dowodu osobistego, wówczas należy również podać numer przesyłki.
5. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 7 dni.


Ważne:
Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.
Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).

Informujemy, że sklep internetowy Vistula wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%, sklep internetowy nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%. Sklep internetowy akceptuje NIP podatników zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski .
Sklep Internetowy nie wystawia dokumentów TAX FREE.