/ MTM /

Zwroty i reklamacje


ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa Towarem.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza  zwrotu dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego Vistula lub złożenie stosownego oświadczenia osobiście w jednym z Salonów Vistula.

Zwrot w sklepie internetowym
Wypełnij formularz zwrotu  zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres sklep.internetowy@vistula.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie na adres sklep.internetowy@vistula.pl maila) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.
 
Zwrot w Salonie Vistula

Wypełnij formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru  i prześlij go na adres sklep.internetowy@vistula.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie na adres sklep.internetowy@vistula.pl maila) z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia, informacją jaki Towar życzysz sobie zwrócić oraz wskazaniem Salonu Vistula, w którym chcesz zwrócić ten Towar.

Uwaga! Realizacja zwrotu w Salonie Vistula jest dopuszczalna  wyłącznie co do towarów których cena zakupu nie przekraczała łącznie 3.000,- złotych.

Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru prześlemy je do właściwego Salonu Vistula i poinformujemy Cię o szczegółach dotyczących zwrotu Towaru. Wówczas udaj się do Salonu Vistula w miarę możliwości wraz z dowodem zakupu, aby dokonać zwrotu Towaru. Sugerujemy wcześniejszy kontakt  z wybranym Salonem Vistula w celu ustalenia terminu zwrotu.

Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >>

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar:
      
A. Wysyłkowo na adres sklepu internetowego
Towar należy zwrócić przesyłając go  wraz ze stosownym  oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru na niżej podany adres:
Vistula Group S.A.
SKLEP INTERNETOWY VISTULA
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi  proces zwrotu Towaru.   

B. Osobiście w Salonie Vistula

Należy zgłosić się do Salonu Vistula w miarę możliwości wraz z dowodem zakupu  (np. paragon). Sugerujemy wcześniejszy kontakt  z wybranym Salonem Vistula w celu ustalenia terminu zwrotu.

Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >

Do zachowania terminu zwrotu  Towaru wystarczy odesłanie  Towaru  przed  upływem terminu na zwrot Towaru.

W Outletach Vistula nie ma możliwości dokonywania zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym.

Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.

Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę (wszelkie informacje udziela Obsługa Sklepu Internetowego) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Ciebie  użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzisz się na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Uprzejmie informujemy, że w Salonie Vistula nie otrzymasz zwrotu w/w płatności.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Ciebie  dowodu odesłania zwracanego  Towaru.

REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów Vistula (Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >).

Prosimy o  wydrukowanie  i podpisanie  wypełnionego formularza reklamacji  bądź też  oświadczenia
o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

a) Vistula Group S.A. – REKLAMACJE
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Dotyczy towarów leżących: koszul, dzianin, butów, akcesoriów, krawatów, spodnie typu jeans

b) Vistula Group S.A. – REKLAMACJE
Al. 29-go Listopada 130
III piętro Pokój nr 339, 340
31-406 Kraków
Dotyczy towarów wiszących: garniturów, płaszczy, kurtek, spodni, marynarek.

albo złożyć osobiście w jednym z Salonów Vistula (Zobacz gdzie znajdują się Salony Vistula >).

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać  Towar  Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji/ oświadczeniem o składanej reklamacji.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Legenda:
* dotyczy Klientów, będących konsumentami

trigger
Dodatkowe -10% na wszystko z oferty hity wyprzedaży garnitury marynarki kurtki płaszcze Vistula
Dodatkowe -10% na wszystko z oferty hity wyprzedaży garnitury marynarki kurtki płaszcze akcesoria Vistula
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności » OK, zamykam