Koszty i czas realizacji


DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
Dostawa do Paczkomatu  9zł 
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata)  12zł 
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) 15zł
Zamówienia o wartości powyżej 249 zł  0zł
   
DOSTAWA DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata)  70zł 

Opcja odbiorów osobistych w butiku została wyłączona do odwołania.

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu.
Dostawa do krajów spoza Unii Europejskiej wyceniana jest indywidualnie.

CZAS REALIZACJI

Odbiór w Paczkomacie
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku
Więcej o Paczkomatach >
Odbiór w Paczkomacie nie dotyczy produktów o dużych gabarytach. Z niniejszej formy dostawy wykluczone są kategorie: Garnitury, Marynarki, Płaszcze i Kurtki

Wysyłka kurierska (przedpłata)
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku.

Wysyłka kurierska (płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych od daty wpłynięcia zamówienia.

Kiedy wysyłamy zamówienia
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku, kurier odbiera paczki z naszego magazynu około godziny 12:00.

Kiedy doręczane są zamówienia
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze w ciągu 24 godzin od nadania. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 - 18:00.
Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.

Co zrobić jeśli doręczenie przesyłki opóźnia się
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera:
DPD: tel. 22 577 55 55, śledznie przesyłki DPD > 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >

Czy zostanę poinformowany o doręczeniu przesyłki do Paczkomatu ?
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest mail oraz sms z kodem dostępu do skrytki.

 

Ważne:
Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.

trigger
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności » OK, zamykam